Torshov Sport
MENU

FAQ – Ofte stilte spørsmål


Hvor lang tid tar det før jeg får pakken?

Normalt sender vi nettbestillinger innen 1-3 virkedager. Når pakken ankommer ditt lokale postkontor eller post i butikk, er avhengig av postens leveringsevne til de ulike landsdelene. Du vil motta en SMS så fort din pakke er på vei og når den ankommer ditt lokale postkontor eller post i butikk. Vi tar forbehold om noe lenger leveringstid enn normalt under store salgsperioder eller andre større salgskampanjer.

Hvor mye betaler jeg i frakt?

Prisen blir beregnet ut i fra Postens fraktguide. Posten regner ut etter vektvolum og hvor i landet du bor. Se egen detaljert oversikt her.

Hva gjør jeg hvis varen ikke passer?

Les mer her

Hva gjør jeg hvis fotballskoene blir ødelagt etter kort tid?

Ler mer her

Hva gjør jeg hvis jeg ikke vil ha varen og ønsker pengene tilbake?

Les mer her

Hvorfor har jeg ikke fått ordrebekreftelse?

Ordrebekreftelse sendes til den e-postadressen som du har registrert deg med. Sjekk at den registrerte adressen er den du fortsatt bruker, eller at det ikke er skjedd tastefeil. Husk også at ordrebekreftelsen og annen e-post fra oss kan havne i søppelposten din.

Hvor er bestillingen min?

Du kan sjekke hvor pakken din befinner seg ved hjelp av sporingsnummeret du har fått tilsendt på e-post. Har du ikke fått sporingsnummer eller mottatt pakken innen en uke, skal du motta en e-post fra oss med informasjon, eller få beskjed på telefon.

Sender Torshov Sport Fotball pakker til utlandet?

Nei, for øyeblikket kan nettordre kun sendes til postadresser i Norge.

Jeg ønsker å søke jobb, sommerjobb eller arbeidsuke/OD hos Torshov Sport. Hvordan går jeg frem?

Jobb: Send jobbsøknad og CV til kundeservice.fotball@torshovsport.no, og skriv om du søker heltid eller deltid.

Arbeidsuke/OD: Send en kort beskrivelse av deg selv og hvilken Torshov Sport-butikk du ønsker å jobbe i til kundeservice.fotball@torshovsport.no

Koster det noe å registrere seg på nettsidene til Torshov Sport?

Nei, registrering er helt kostnadsfritt.

Hvilke knotter bør jeg velge på fotballskoene mine?

Les mer her

Når jeg skal betale får jeg spørsmål om engangskode og personlig passord. Hva er dette?

Ved betaling med kredittkort må du oppgi private opplysninger, og for at dette skal gjøres på sikrest mulig måte krever banken som regel en engangskode, som bare du har tilgang til. I tillegg krever mange banker at du har opprettet et personlig passord som brukes ved netthandel og nettbank. Har du ikke dette må du kontakte banken din.

Når kommer fotballskoene jeg har forhåndsbestilt?

Vi kan ikke oppgi eksakt dato for levering av forhåndsbestillinger. Vi tar samtidig forbehold om at det kan forekomme forsinkelser fra leverandører. Produktene blir pakket og sendt til deg samme dag vi mottar dem fra leverandør.

Hva gjør jeg om jeg har glemt passordet mitt til innloggingssidene?

Trykk på linken «Glemt passord?» under innloggingsfeltet.

Jeg bor på Svalbard. Betaler jeg full pris på varer?

Nei, vi trekker fra merverdiavgift på varene du bestiller. Det er dette som er det endelige beløpet vi trekker fra din konto.

Jeg har avbestilt en ordre. Når får jeg pengene tilbake?

Når du legger inn en bestilling hos oss, så gjøres det en reservasjon på det aktuelle beløpet på din konto. Det betyr at pengene må trekkes manuelt av oss før de er trukket fra din konto. Dersom du avbestiller en ordre, og vi ikke har sendt noen varer, så trekker vi heller ikke noe fra kontoen din. Det vil si at reservasjonen oppheves i løpet av noen dager, og at beløpet blir tilgjengelig igjen på din konto. Du vil derfor ikke se en transaksjon fra oss om at beløpet har kommet tilbake på din konto.

Mine favoritter

Det finnes ingen produkter som svarer til valgene.