– Jeg får ikke logget inn. Hva gjør jeg?
Svar: Husk å benytte din NISO-registrerte e-postadresse som brukernavn og ditt NISO-medlemsnummer som passord. 'Glemt passord?'-knappen trenger ikke å benyttes. Dersom du er nytt NISO-medlem og/eller opplever problemer med å logge deg inn, kan du kontakte oss her
- Mitt NISO-medlemsnummer har åtte (8) siffer. Hva gjør jeg?
Svar: LO og fordelsprogrammet LOfavør benytter åtte (8) siffer på sitt digitale medlemskort. NISO-medlemmer kan finne sitt medlemsnummer ved å logge inn i LOfavør-appen og benytte de seks (6) siste sifrene i sitt medlemsnummer. Eks: 22 XX XX XX
– Hvor får jeg NISO-rabattene?
Svar: Rabattene gjelder både i nettbutikkene og i alle Torshov Sport-butikkene i landet – fra Torshov i sør til Tromsø i nord. Vi gjør oppmerksom på at vareutvalget varierer fra butikk til butikk. Husk også at du alltid vil finne de nyeste produktene i våre nettbutikker.
Se full butikkoversikt her
– Hvordan får jeg NISO-rabattene?
Svar: NISO-medlemmer må fremvise gyldig NISO-medlemskap (NISO-medlemsskort eller via LOfavør-appen) ved kjøp i en av Torshov Sports fysiske butikker. Dersom du handler på nett logger man inn med sin NISO-registrerte e-postadresse (brukernavn) og NISO-medlemsnummer (passord).
– Det vises ikke riktige rabatter. Hva gjør jeg?
Svar: Forsikre deg om at du er logget inn. Trykk på «MIN SIDE»-ikonet øverst på skjermen.
– Gjelder NISO-rabattene på allerede nedsatte varer?
Svar: Nei, NISO-rabattene gjelder kun veiledende pris, ikke tilbudsvarer eller allerede nedsatte varer.
– Jeg finner ikke det jeg er på jakt etter. Er det mulig å bestille produkter? Ja, i noen tilfeller kan vi få tak i utsolgte størrelser, eller produkter du ikke umiddelbart finner i vårt sortiment. Send oss en e-post med produktnavn og ønsket størrelse, dersom du ønsker at vi undersøker tilgjengeligheten på konkrete produkter.
– Kan jeg handle for andre personer med min NISO-konto? Nei. NISO-rabattene gjelder kun for betalende NISO-medlemmer, og gjelder til personlig bruk. Vi forbeholder oss retten til å kansellere ordre bestilt til en annen leveringsadresse enn NISO-medlemmer er registrert med. Vær samtidig klar over at informasjonen under ‘Min profil’ ikke må endres til andre personer.